Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fresh78 | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz adresOpole zarejestrowany25.09.2007 @16:32:01 ostatnio na stronie02.05.2017 @18:04:49

Fotografia to moje hobby...
Jestem amatorem, ktory stara sie uczyc na wlasnych bledach, wiec kazda konstruktywna krytyka bedzie mile widziana.

Rzadko komentuje, bo sie nie znam....


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty96 komentarze253 posty na forum15

komputer / sprzęt
Oczy piwne

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Amenti90    10.04.2013 @21:25:57
Dziękuje! i pozdrawiam serdecznie mieszkańca naszego wspaniałego Opola:D
~gothikme    23.12.2011 @23:29:49
_______
Zajrzyj http://tnij.org/rhac może Ci się spodoba
-kotel    04.04.2010 @18:07:46
Teraz już niestety nie będziesz miał okazji ponieważ teren na którym znajduje się pałac został ogrodzony i stało się to czyjąś własnością.
Jest ochrona a nocą puszczone psy...już tak od koło roku.
Miało być bez oceny,czy zapomniałeś ją dodać?
~LukaszTczew    23.07.2009 @12:43:36
Sigma 10-20
_______
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
lukasz-exoticcars.carbonmade.com
~madeinprl    04.07.2009 @17:05:54
bronie swojej cnoty
~endriu80    07.05.2009 @15:57:12
można
+biankakielbasa    26.04.2009 @19:48:14
a proszę bardzo (:
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
~bruckner    19.04.2009 @19:10:59
Dziękujemy i pozdrawiamy- życzenia od siebie spóźnione składamy.
piotr z rodzinką xD
_______
"bo najpiękniejsze w życiu jest, powiedzieć nie gdy mówią tak"
~jakka    14.04.2009 @09:28:52
pozdrawiam serdecznie świat jest mały
_______
dziś tonę w blasku, w blasku tego świata ...
~Ina83    31.03.2009 @06:16:11
elo
~marlmoro    21.01.2009 @01:51:47
tak jutro bedzie lepiej .. bede miał 3 digarty ^^

pozdrooo;d
_______
"Ci, którzy potrzebują najlepszych narzędzi chętnie z każdym systemem się rozstaną, bo to jakość generuje ich potrzeby, a nie logo na pasku"
~marlmoro    21.01.2009 @01:34:23
zostalem posądzony o plagiat - sprawa sie wyjasnila , a ktos pospieszyl sie z kasacja prac. szkoda slow ogolnie
_______
"Ci, którzy potrzebują najlepszych narzędzi chętnie z każdym systemem się rozstaną, bo to jakość generuje ich potrzeby, a nie logo na pasku"
~xKonterfekt69    17.01.2009 @21:42:58
Jak na amatora, idzie Ci całkiem nieźle.

Obserwuję.
~sowerro    08.01.2009 @16:55:46
swietnie !czekam więc,ja tam bym od razu pognał ;-D zazdroszzce ci

pozdrawiam
_______
!
~MF89    29.12.2008 @21:53:53
http://www.digart.pl/grupy/9591/Opolski_zlot_Digartowiczow/ zapraszam do zapisania się do grupy " Opolski zlot digartowiczów" tak aby w przyszłości było ułatwione informowanie użytkowników o zlocie oraz jego zorganizowanie.


Pozdrawiam
Maciej Kasperkiewicz
~faqu    09.12.2008 @14:57:31
Dzięki za odwiedziny !! Twoja galeria - bardzo ciekawa , będę zaglądał ! pozdrawiam
_______
Zapraszam do oceniania i komentowania!!http://faqu.ownlog.com/
~Algoria    04.12.2008 @08:53:11
dziękuję za uznanie
~konfitura    01.12.2008 @19:37:57
serdecznie dziekuje, dygnąwszy z letka

pozdrawiam
~sem    29.11.2008 @19:55:25
nie wiem, ale to się kupuje w aeroklubie chyba
_______
Arkę Noego zbudowali amatorzy, Titanica-profesjonaliści
~krolik08    29.11.2008 @17:45:09
Dzięki wielkie za pomoc
~krolik08    29.11.2008 @17:38:15
dziękuje za komentarz
a może wiesz jak do niego się zgłosić ??
~Revue    28.11.2008 @17:08:30
dzieki ;]
_______
BLEEEEEE....
~Revue    23.11.2008 @01:15:16
daj ocenę to zrobię screena , będzie digart z najmniejszym procentem ^^
_______
BLEEEEEE....
-remik    19.11.2008 @14:20:51
zwierzeta to częstokroć wdzięczniejsze modelki niż ludzie
~Ratsel    16.11.2008 @20:42:41
tak ta pani jest wyjatkowa i najkochansza na swiecie
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt