Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fresh78 | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz adresOpole zarejestrowany25.09.2007 @16:32:01 ostatnio na stronie02.05.2017 @18:04:49

Fotografia to moje hobby...
Jestem amatorem, ktory stara sie uczyc na wlasnych bledach, wiec kazda konstruktywna krytyka bedzie mile widziana.

Rzadko komentuje, bo sie nie znam....


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty96 komentarze253 posty na forum15

komputer / sprzęt
Oczy piwne

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EyesWideOpen    26.02.2008 @14:18:59
dziękuję i pozdrawiam
~holik    22.02.2008 @10:38:54
jest wolna
~zuziaa    02.02.2008 @20:03:41
wiem, że fajna. a jak.! i wołali na nią kiedyś fresia
-SzatAnn    31.01.2008 @01:49:40
świetne zdjęcia. fascynacja niebem?
~czarnaagrafka    28.01.2008 @01:39:24
hmm... trzeba przyznać, ze ciekawa kolorystyka to ogromny + Twojej galerii

pozdrawiam i życzę miłej nocy
_______
carpe diem !
~voodoo666    27.01.2008 @01:20:56
ciekawe zdjecia
pozdrawiam
~zapachCzerwieni    18.01.2008 @01:55:13
hmm.. to że
1. ten podpis jest tak ni w pięć ni w dziesięć.. zresztą po co on komu potrzebny.
2. tak co do zdjęcia.. to mało pomysłowe
3. to wszystko jest takie poniżej przeciętnej
_______
I paint white the stains on the floor
~sweetdark    16.01.2008 @00:59:23
jakos tak wyszlo ze hdr
~patulkaa    14.01.2008 @15:13:28
Polecam filtry typu cokin
Neutral D. np 3, szara połówkę /gradient/ i kolorowe połówki wg. własnego uznania.
Musisz odnaleźć swój własny styl, i dopasować filtry wg. Twojego uznania metoda prób i błędów. Widze, ze masz dobry 'polarek' i świetny sprzęt, nic tylko robić FOTY, codziennie trenować kadr i probować światło zastane.

pozdrów Opole
P.
_______
"w przestrzeni tak malej jak główka od szpilki znajdują się całe wszechświaty"
/ L. Tsechu Rinpoche /
https://www.facebook.com/Pati.Makowska.Photo - Zapraszam
~u40    27.11.2007 @09:33:45
_______
sztuka to wiara, a wiara to sztuka, ale jedno bez drugiego nic nie znaczy i do niczego nie prowadzi
~fioona    15.11.2007 @16:10:58
..no przeciez nie makowa panienka, dzieki za odwiedziny! Pozdrówka!!
~kasia2205    03.11.2007 @01:11:26
deeeeeejm ... czy ja widze ze masz nikosia d80 osz ty ... ja d70s
_______

Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
~kasia2205    03.11.2007 @01:11:01
owszem
we własnej osobie
_______

Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat.
~slowik84    24.10.2007 @12:44:04
witam i zapraszam na Opolskie Forum Uzytkownikow DigArta!! http://dao.zawodowiec.net/ warto zajrzec sporo ludzi z woj. Opolskiego
Pozdrawiam i Zapraszam
_______
nie dziękuj za komentarz w profilu tylko zrób to samo!!
http://slowik84.digart.pl/digarty -> Moje Prace
~fioona    28.09.2007 @19:28:18
Witam na digarcie!!!Z przyjemnoscia bede odwiedzac ziomka z Opola!!
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt